فروشگاه اینترنتی ابزار پرداز

تخصصی ترین فروشگاه اینترنتی ابزار و یراق کشور

فروشگاه اینترنتی ابزار پرداز

تخصصی ترین فروشگاه اینترنتی ابزار و یراق کشور

دریل شارژی لیتیوم

دریل شارژی لیتیوم مدل CLD12L  ساخت شرکت ای پی ان است که ضمن همکاری با فروشگاه اینترنتی ابزارپرداز در دسترس کاربران قرار گرفته شده  است. این دریل شارژی با طراحی و منحصر به فرد ضدآب و ضد ضربه بوده و از کیفیت بالایی در کارایی برخوردار است. سیستم Quick charge و گیربکس دوسرعته به روی دریل شارژی لیتیوم مدل CLD12L  نصب شده که به سهولت استفاده از آن اضافه کرده است. کار کردن با این دریل آسان است و در کوتاه ترین زمان(30 دقیقه) شارژ شده و یک عدد باطری اضافی نیز دارا می باشد. جهت حمل راحت تر، کیف BMC  برای این محصول در نظر گرفته شده و چراغ LED به روی دریل شارژی در بهبود عملکرد کاربر بی تاثیر نیست.

لینک خرید در ابزار پرداز:


کارواش 110بار آروا

فروشگاه اینترنتی ابزار پرداز افتخار دارد یکی از محصولات پرفروش شرکت آروا را به کاربران گرامی ارائه نماید . کارواش مدل 5103 با قدرت 1700 وات و فشار 110 یکی از بهترین های این برند میباشد . موتور دینامی این کارواش 1700 وات آروا بسیار پرقدرت می باشد . از ویژگی های منحصربه فرد کارواش آروا گان فلزی قابل تنظیم و شلنگ فشار قوی 5 متری و کابل برق 6 متری آن است . آروا کارواش مدل5103را مجهز به کوپلینگ اتصال سریع  و نازل اسپری قابل تنظیم نموده است . این کارواش 1700 وات به همراه یک عینک ایمنی با استاندارد ANSI  به کاربران ارائه میگردد . کارواش مدل 5103 مجهز به مخزن مایع شوینده خارجی است .

لینک خرید در ابزار پرداز:


منگنه کوب مدل 8016 رونیکس

☝️☝️☝️☝️درباره محصول

همه منگنه و میخ های جیت ساخت کره جنوبی است.برند رونیکس منگنه کوب مدل 8016 که به همراه یک عدد شیلنگ فنری 7.5 متری تولید کرده است از آلیاژ منیزیم در خشاب منگنه کوب های جدید برای کاهش وزنن و عمر طولانی تر نسبت به نمونه های مشابه ان استفاده کرده است.با توجه به افتخار همکاری  فروشگاهه اینترنتی ابزار پرداز با برند رونیکس منگنه کوب مدل 8016 همراه با یک سال گارانتی در دسترس مشتریان قرارر  گرفته است.

لینک خرید در ابزار پرداز:


اره گرد بر مدل 5067SC توسن

برند توسن اره گرد بر مدل 5067SC را جهت برش چوب و فلز و یا سایر مصالح ساختمانی برای راحتی کاربر و اینکه نیاز به جابه جایی الوار نداشته باشد تولید کرده است.اره گرد بر مدل 5067SC دارای شستی قفل کن محور و کابل برق 3 متری می باشد.از دیگر امکانات به کار رفته در اره گرد بر مدل 5067SC توسن تنظیم  کننده زاویه کفه از صفر تا 45 درجه و محافظ تیغه جهت افزایش ایمنی  می باشد.برند توسن اره گرد بر مدل 5067SC را همراه با شش ماه گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه می دهد و با توجه به همکاری این برند با فروشگاه اینترنتی ابزار پرداز اره گرد بر مدل 5067SC در دسترس مشتریان  قرار داده شده است.

لینک خرید در ابزار پرداز:


اره فارسی بر رونیکس

برند رونیکس اره فارسی بر مدل 5030 را تولید نموده است.این اره فارسی بر رونیکس مجهز به موتور پرقدرت در عین حال سبک و قابل حمل، سیستم قفل کن پیشرفته و دقیق در زوایای برش میزی و بازویی دو طرفه ،، سیستم ریل کشویی بلبرینگی جهت انجام کلیه امور برشکاری با دامنه برش بیشتر و سریعتر، سیستم گونیای مدرج دو طرفه و گیره متحرک پیچی می باشد.اره فارسی بر مدل 5030 در نهایت دقت و کیفیت برش با امکانن برش بازویی دو طرفه و سیستم نور لیزری دقیق خط برش و تیغ اره الماسه TCG مخصوص برش MDF با قطرر 254 میلی متر با قابلیت انجام برش میزی سریع را دارد.از دیگر ویژگی های این اره فارسی بر می توان به صفحه عریض شونده جهت برش های متوالی دسته “D” شـکل جهت کاربری آسان تر و اشعه لیزر برای برش دقیق دارای قفل کن بازو نام برد.اره فارسی بر مدل 5030دارای سایز صفحه برش  300 میلیمتر می باشد.برند رونیکس اره فارسی بر مدل 5030 را به مدت یک سال گارانتی نموده است و همراه با خدمات پس از فروشش  ارائه می دهد.

 

لینک خرید در ابزار پرداز